Thursday 12 December 2013

outfit for teenagers (girls)

assalammualaikum girls !
harini aku akan share pasal penampilan yang suit ngan girls-girls yang mau sangat nampak tip top but simple.. so, bagi pandangan aku la kan, ndk tau la kamurang, aku akan suitkan denim jacket ney *pic 1* ngan baju dalam pic 2 tu.. dia style loose, and labuh.. so ngam untuk girls yang mau style bawah paras punggung laa.. 

pic 1


pic 2









jangan risau pasal kaler baju ney sebab, walaupun kaler putih and maybe jarang, tetap ndk nampak sebab suda pakai jaket di atas*pic 2* tu.. kalau ndk mau kaler putih pun takpe, pun bolehh..and kenapa aku choose yang non-sleeve tu sebab aku ndk mau dekat lengan tu rasa panas time pakai denim jacket tu.. 
untuk seluar pulak, cha sarankan seluar jeans jerr.. yang biasa-biasa pun ndk pa sebab memang style nyer cenggitu pun*bagi cha laa*.. up to you mau gayakan denim jacket tu cemana, but make sure kaler seluar tu ndk sma ngan kaler jacket kamurang.. nnti macam freaks dohhh ..haha! whtever laa..~ untuk style tudung pulak, aku sarankan, pakai la shawl.. and make sure kaler tudung sama ngan kaler baju k? bukan sama ngan kaler jacket tu..just to make it look contra jer pownn *cehh, macam pro saja usulnya bekurapak ani
kasut pulak, better pakai sneakers yerr.. kalau pakai high heels macam awkward pulak.. kaler nyerr tuu, up to you.. optional~ hee..
tu jer mau share ney hari.. any cadangan just say it :) 
tata !

No comments:

Post a Comment

Pink Cherry