Monday 16 December 2013

Pengganti Denim Jacket..huhuhu


Assalammualaikum !

Ingat lagi ka? aku ada post pasal denim jacket tu kan? hohoho, well time aku cari denim jacket untuk diri aku sendiri, aku tak jumpa pulak.. time aku ndk cari, sibuk mau tonjolkan diri (bajet mintak kena beli lettew.. sori derr.. dompet keringg) time dompet aku tebal ngan RM50(tipu) sibuk kau menyorok kan? Tapuji ! Haha, tapi takpe, aku dah jumpe pengganti untuk engkau.. Aku jumpa denim blouse.. Haa, sesuai sangat la dengan muslimah-muslimah sekalian sebab baju tu bawah paras punggung ! And aku dah jatuh cinta sejak pandang pertama. Bak kata omputih, in love from the first sight! (chewaaah!) trip ? Ahha ! Whatever..



Ney la baju tu.. waist band tu tak termasuk.. tu aku punye sendiri yerr..

Amacam gambar aku tu? (bajet model kunun) sori gambar tak berapa nak ohsem sebab lightning very tutttt..haha, whatever.. Harga cuma RM49.90 sahaja.. Puas hati la sekali beli.. Bahaha! Baju ney aku padankan dengan jeans legging kaler biru gelap.. Matching kan? hehee.. Anyway, thanks for viewing! Tata!

No comments:

Post a Comment

Pink Cherry