Tuesday 24 December 2013

Happy Anniversary

assalammualaikum!

Haa, ambek kau.. Awal-awal view dah nampak gambar tu. Sorry guys. Hikhikhik. Kenapa setiap kali diwish 'happy anniversary' mesti kena fikir pasal bercinta or berkahwin. Jarang mau terfikir pasal 'happy anniversary of frienship' kan? Bahaha! Mau tau? Bila kamu ada masalah dengan boifren or gelfren kamu tu, mesti kamu rujuk ngan kawan kan? Siap mengadu bagai dohh. Tapi bila relationship kamu dah okay, dilupakan la kawan tempat curhat kamu tu? Eyy, geram aku orang cenggini ney. So, apa la function kawan pada mata kamu? Aiyaa, jangan gini lorhh.

Daripada kamu sibuk-sibuk meraikan celebration kamu dengan boifren yang entah konfom ke jinjang pelamin tu, bagus kamu celebrate anniversary ngan kawan-kawan kamu. Lebih bermakna kan? Kalau ya pun mau celebrate anniversary sangat, tunggu la lepas berkahwin. Tu lagi sweet right? 

Dikesempatan ini, aku mau wish kawan aku yang satu ney aka ambuk (Kamilla). Sweet nama ambuk atu? Hahaha, memang pun, normal la tu kena panggil ambuk tu camtu. Hahaha! Jam 12.00 tengah malam ney, genap la anniversary kami kenal selama setahun. So, happy 1st anniversary of our friendship! Banyak happened for our first year of friendship kan? Thanks for being loyal to me and be there whenever I'm in need =) Big hug for you babe!

Laa, napa ada gambar merry christmas sini? hahaha

And also, aku mau wish to my Fantagiro and Delviana, Merry Christmas and Happy New Year! Ndk jugak forgotten for our Happy 2nd Anniversary of our Friendship! To Amiey jugakk.. Aku ndk ingat tarikh sebenar bila kita start b'tegur, sebab tu semua chemistry dalam diri kita yang bikin aku makin selesa with you guys without remembering the date. Thanks for being my friend in this two horrible years (not so horrible) You always support me whenever I need you guys for all this while =) . Huge hug for the three of you! =')

P/S: Aku tau tarikh anniversary aku ngan Kamilla pun sebab aku cek di fb when our first chat starts. LOL

#So in short, I love keempat-empat kamu!


No comments:

Post a Comment

Pink Cherry